måndag 21 september 2009

vamos a ver...

En sväng till skolan i morse. Skulle till OMA (UPF:s international office) och höra hur stjutton mina kurser hittas. Hon klickade på samma grejer som jag försökt med hela helgen men såklart funkade det alldeles utmärkt just när hon skulle göra det. Så typiskt. Blev ganska nöjd med kurserna jag lyckats få iaf, men fick dessvärre inte Econometrics, vilket jag egentligen verkligen behöver men men... Få ta smällen i Sveerige sen. Fick iaf:


Applied Microeconomics, Urban Economics, International Economics 2 (en castellano!!!) och International Economic History. Jag har planerat att plugga 24h om dygnet. En liten katalansk kurs ska jag hinna med om kvällarna med som jag hoppas få lite poäng för. (Anna Lindahl; Jag vet vad du gjorde i Barcelona :) )


Feel sick today, verkligen. Tror det är någon slags aircondition-förkylning. Men måste tyvärr ändå ha den på annars får jag absolut ingen luft i mitt rum. Hade tänkt lägga upp lite bilder på lägenheten, men det får vänta, orkar inte städa.


Idag skiner solen men jag orkar inte röra mig en meter just nu. Ligger mest och lyssnar på musik och väntar på att ett till avsnitt av True Blood ska laddas klart. Ska träffa Helena lite senare och hitt på nåt!


Ha det så bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar