måndag 14 september 2009

Fina dagar







Sitges


Ja händelserika dagar det här... När Martin åkte igår hade jag den värsta resan tillbaks från flygplatsen efter ha lämnat av honom. När jag väl anlänt till lägenheten kändes det som inget kunde vara bra, ringde till kära hemmets lugna vrå och fick tröst. Efter det kändes det bättre såklart men som vanligt när jag känner mig ledsen så måste jag hitta på saker. Så jag drog med den nya Holländska tjejen, Kicki (tror jag...) ut och vi vandrade sunt lite. Skönt att prata med henne för hon har också en pojkvän hemma som hon saknar och jag kände vi hade mycket gemensamt.


Efter en stund ringde Helena och ville bada, så fyra varma och badsugna tjejer sprang ner till stranden och doppade sig. Hängde sedan med Helena till hennes lägenhet och så hur hon hade det, så mysigt så!



Idag var det första skoldagen och det var spännande att se alla Erasmusstudenter. Vi ska ha middag och festa ihop imon najs...



Nu ska jag dra på mig något fräschare och dra till hamnen och äta med Helena, Camilla och International Office från Växjö.


Har inte lagt in bilder på ett tag...


Tack för att du finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar