fredag 11 september 2009

Nationaldag i Catalán

En näst sista kväll tillsammans med pojken min i Barcelona. Usch vad det känns jobbigt att tänka på! Han har varit en ängel, som han har ställt upp för mig! Det har behövts! Han liknar mig med en förvirrad höna som irrar runt på Barcelonas gator. Haha det kan nog stämma. Han säger att han knappt vågar lämna mig kvar här själv så förvirrad i min egen trädgård som jag är, kan inte annat än att hålla med honom att jag blir nästan själv rädd! :)

Nu ska vi ut och dricka en liter sangria i hamnen i kväll igen :) Det är ju trots allt Katalansk nationaldag!


3 kommentarer:

  1. Naaaw gumman! Jag kommer snart i hälsar på dig så du inte e ensam så länge :) Så kan jag kolla till dig så att Martin inte behöver oroa sig :) Saknar dig så jäkla mycket här gumman!

    SvaraRadera
  2. Bra att du bloggar :) o bilder gillar vi absolut. Verkar som om ni har haft en jättebra vecka.. Å se vad tiden går fort, snart är du hemma igen. Men innan dess Måste jag allt hälsa på dig.. vore kanonskoj.
    Ha nu en toppenbra helg med M.. Hälsa!!
    Like you hun!

    SvaraRadera
  3. Hej hej! äntligen hittade jag till din blogg med lite hjälp av anna=) jag kan ju inte så mycket om datorer som du vet.... ha ni det bra? martin åker hem imon va? håller på att kolla på lite resor ner till barcelona nu det blir troligen v 43 =) ha det bra så hörs vi! Anna hälsar! kram kram Malin

    SvaraRadera