torsdag 3 september 2009

nerver!

Efter en välbeöhvlig fika i stan med Anna (äntligen fick jag min första buddapest i Halmstad) har mina nerver lugnat sig lite. Skönt att prata med någon som är i samma sits som jag, och som är precis lika nervös som jag!!

Det vi bland annat kommit fram till är att vi ska träffas i Oktober (Anna besöker mig! ) och vi kommer att ha skiiiitkul! ja då, såklart vi kommer!

Väskan nästan färdigpackad, allt nästan helt färdiginhandlat - fattas bara en ny CASIO, mejlen från UPF ramlar in om allt som händer de första veckorna, alla aktiviteter för oss utlänningar:) dags att börja riva upp i väskan igen efter att insett att jag packat alldeles för mycket...

Nu kommer pojkvännen hem snart och då blir det en liten runda på stan igen. I morgon blir det en sväng till sköna gröna atorp och säga hejdå!

So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar