tisdag 3 november 2009

plugg... typ

Ja nu sitter jag på mitt lilla fyrkantiga lådrum framför datorn och ska plugga. Mycket dålig idé. Lär jag mig aldrig att det funkar inte så? Aja imon börjar jag ju inte förrens 14 så blir bibblan med söta Val innan. Så what a hell, blir utgång ikväll!

Har fått lite panik att det redan är november vilket betyder att snart är det december vilket betyder att det snart är lutet av december och då åker jag hem!! =( vill inte det just nu. Trivs faktiskt riktigt bra. I staden iaf. Hatar skolan. Har jag sagt att det är november och idag var det klarblå himmel hela dagen och 25 grader? Det var det iaf! =) Men som jag och min kära tyska vän Chris kom på oss själva idag med att vi alltid på tisdagar säger "ååh så fint väder, strandväder idag, på fredag kanske vi kan gå till stranden!" Och varje fredag gör vi oss naivt beredda, men varje fredag är det också alltid molnigt, a slap in the face. så nej, jag är inte brun...

Om tio dagar kommer min älskling!! Och snart även mor och far! Ska bli så trevligt så.

Brände förresten nästan ner huset idag när jag skulle grilla aubergine och potatis i ugnen, jag och spanska köket går inte ihop. Men min stackars söta rumskompis ler lika glatt för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar