lördag 12 december 2009

MADRID

Jag har ju inte lagt upp bilder från min Madrid-resa. Det var så fruktansvärt många och alla blev sp bra, men kunde inte lägga upp alla. Tar så fruktanrvärd tid på den här bloggen...

I varje fall här är bilderna från min otroligt sponatan resa med ett skönt gäng som jag igentligen inte kände men som kommit att bli goda vänner till mig. Det är väl det som är så härligt med att vara i den här situationen? Så lätt att skaffa sig vänner och man träffar så otroligt många sköna karraktärer och inspirerande själar.













The gang









Katter ligger och chillar.

Den här parken hängde vi ganska mycket i. Sååå fin och det var så härligt väder. Dock MYCKET kallare än Barcelona.

Så här ser bankerna ut i Spanien...


Tre söta flickor. Elli, Ute och Natalie; Tyskland, Tyskland och USA (Texas)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar